'FBC: Firebreak' ilk bakış: Left 4 Dead ama Remedy'nin aptalca, gerçeküstü dokunuşuyla

'FBC: Firebreak' ilk bakış: Left 4 Dead ama Remedy'nin aptalca, gerçeküstü dokunuşuyla

'FBC: Firebreak' ilk bakış: Left 4 Dead ama Remedy'nin aptalca, gerçeküstü dokunuşuyla

The Oldest House'da geçen kooperatif nişancı oyununun bu yaz çıkması bekleniyor.

FBC: Firebreak , Remedy'nin kooperatif, çevrimiçi birinci şahıs nişancı oyunlarına bakış açısıyla ilgili gerçekten heyecan verici bir şey var . Geçtiğimiz hafta oyunun geliştirici liderliğindeki gösterisine katıldığımdan beri belirli bir wow faktörünü belirlemeye çalışıyordum , ancak bunun mükemmel bir şekilde bir araya getirilmiş birden fazla harika özelliğin bir kombinasyonu olduğu sonucuna vardım. FBC: Firebreak, Federal Kontrol Bürosu'nun steril merkezinde geçiyor ve Remedy'nin ticari markası olan karanlık gerçeküstücülüğü içeriyor, ancak aynı zamanda sağlıklı bir doz saçmalık ve mekanik derinlikle de aşılanmış. Sonuç , zombiler yerine Hiss ve dört yerine üç oyuncuyla mümkün olan en iyi şekilde modern bir Left 4 Dead gibi hissettiriyor.

Left 3 Dead'i izleyen var mı?

FBC: Firebreak, Control'ün sona ermesinden altı yıl sonra gerçekleşir . FBC'nin iktidar merkezi olan Oldest House, Hiss'in içinde olduğu bir şekilde mühürlenmiştir ve artık istilayı ortadan kaldırma ve karantinayı kaldırma zamanı gelmiştir. Ajans, ekstra savaş eğitimi olmayan ve hayatta kalma konusunda çok az umudu olan hükümet gönüllülerinden oluşan bir birim olan Firebreak ekibini gönderiyor. Firebreak üyesi olarak, size özel bir ekipman veriliyor, sırtınız sıvazlanıyor ve Hiss ve istila ettiği her talihsiz çalışanla birlikte karargahın içine kilitleniyorsunuz. İyi şanslar.

Oyun, esasen The Oldest House'un belirli bölgelerinde özel olarak oluşturulmuş görevler olan İşler tarafından parçalanır. Tüm İşlerin üç bölgesi vardır, ancak bunun dışında her birinin kendine özgü bir hedefi, krizi ve ortamı vardır. Bir İş seçtikten sonra, Tehdit Seviyesi ve Temizleme Seviyesi'ni ayarlayarak çalışmanızı özelleştirebilirsiniz — Tehdit Seviyesi, savaş zorluğunu ve kazanılacak ödül sayısını belirlerken Temizleme Seviyesi, temizlemeniz gereken bölge sayısını ve ödül türünü belirler.

Oyun yönetmeni Mike Kayatta, "Üçten fazla temizleme seviyemiz olduğunu söyleyebilirim ve iş sırasında ortaya çıkan bozuk eşyalar gibi daha sonra oldukça ilginç şeylerle karşılaşacaksınız" dedi.

Maç başlamadan önce, her oyuncu belirli oyun stilleri düşünülerek tasarlanmış yüklemeler olan üç Kriz Kitinden birini seçebilir. Kriz Kitlerinin her biri bir araç ve bir öğe ile birlikte gelir. Jump Kit elektrik temellidir ve ucunda iletken bir metal plaka bulunan taşınabilir bir matkap türü cihaz olan Elektro-Kinektik Şarj Darbe Cihazına sahiptir, düşmanlara çarpabilir veya kendinizi havaya fırlatabilirsiniz. Ayrıca, patlamadan önce düşmanları çekmek için müzik çalan BOOMbox'a da sahiptir. Fix Kit, makineleri tamir edebilen ve Hiss'i sendeleten büyük bir anahtar verir ve ayrıca monte etmek için anahtarla vurmanız gereken bir taret içerir. Splash Kit, oradaki tüm su işaretleri içindir - yangınları söndürebilen ve düşmanları ıslatarak ekstra hasara hazır hale getirebilen endüstriyel bir su topu olan Krankla Çalışan Akışkan Enjektör ve ayrıca geniş bir alana şifalı su püskürten bir Nemlendirici içerir.

Kayatta, "Tüm bunlara bakmanın iyi bir yolu, tehdit seviyesini, güvenlik seviyesini ve oynamak istediğiniz iş türünü birleştirerek kendi yükünüzü, kendi deneyiminizi, o gece hangi grupla çalıyorsanız onunla tam olarak aradığınız seansı yaratmanızdır." dedi.

Firebreak takımının üyelerinin kendi Araştırma Avantajları veya yükseltme yuvaları vardır. Avantajları İşler sırasında kazanılan para birimiyle satın alırsınız ve aynı türden yükseltmeleri istiflemek etkilerini güçlendirir. Aynı türden üç Avantajı donatmak, bu yeteneği yakındaki takım arkadaşlarına da verir.

Topluluk yöneticisi Julius Fondem, "Örneğin, bir yetenek size her ıskalanan merminin şarjörünüze geri dönme şansı verme özelliğini veya yukarı aşağı zıplayarak kendinizi söndürme yeteneğini verebilir, ki bu elbette böyle çalışır," dedi. "Sadece bir yetenek kuşanırsanız, etkisini elde edersiniz. Basit, anlaşılır. Aynı türden iki yetenek kuşanırsanız, o yeteneğin daha güçlü bir versiyonunu elde edersiniz. Aynı türden üç yetenek kuşanırsanız, etkisini yakındaki mürettebat arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz. Kit yeterliliğinizi artırdıkça, oynayabileceğiniz yuvaları artıracaksınız ve bu da size birçok farklı yapı ve stratejiyle oynama fırsatı verecektir."

Hiss'i öldürmek güzel ve hoş, ancak FBC: Firebreak'teki her koşunun ana hedefi de para toplamaktır. Para, yeni teçhizat ve kozmetiklerin yanı sıra Perk'ler satın almak için kullanılır. Bir İş'ten gerçekten sağ kurtulup kurtulmamanıza bakılmaksızın, kullandığınız teçhizat için XP ve yeterliliklerle ödüllendirilirsiniz. Parayı yalnızca onu ortamda bularak ve onunla (ve hayatınızla) başarılı bir şekilde kaçarak kazanabilirsiniz.

"Sonuç olarak, Firebreak verimlilikle ilgilidir," dedi Fondem. "Hedefleri başaramazsınız, ancak bunları yapmak için ne kadar uzun zaman harcarsanız, sizi durdurmak için o kadar çok Hiss ortaya çıkar ve ekibinizin iş başında ölme olasılığı artar. Bu, para birimini keşfetmek için ne kadar uzun zaman harcarsanız, o kadar çok risk davet ettiğiniz ve sonunda merkeze tek parça halinde geri dönmenin o kadar zor olacağı anlamına gelir."

Para biriminden bahsetmişken, Remedy lansmandan sonra kritik içerikler için ücret talep etmeyeceğine söz veriyor.

"Tüm oyuncularımızı bir arada tutmak istiyoruz, bu da Jobs gibi lansman sonrası oynanabilir tüm içeriklerin oyuna sahip olan herkes için ücretsiz olacağı anlamına geliyor," dedi Fondem. "Ücretli kozmetik içerikler sunarak oyunu destekleyeceğiz."

Remedy'nin medya brifinginde gösterdiği (ve bugünkü Future Games Show Bahar Gösterisinde yer alan ) İş, uçan sarı yapışkan notlar, yapışkan not canavarları ve son boss olarak devasa bir yapışkan not titanıyla dolu bir görev olan Kağıt Takibiydi. Klasik bir FBC ofis alanında, beton duvarlarda ve kan portakalı halıda geçen görevde, oyuncuların hem yapışkan notları çoğaltan hem de hızla koşan Hiss'i ortadan kaldırması gerekiyor. Küçük kağıt kareleri havada dönüp oyuncunun yüzüne yapışıyor, zaman zaman ekranı kaplıyor, patlamalar, titrek ışıklar ve kurşun yağmurları oluyor. Bir noktada, bir oyuncu yakın dövüş silahına bir kumbara yerleştiriyor ve Hiss'e çarparak "Geri çekilin, domuzcuk çıkıyor!" diye bağırıyor. Yakındaki düşmanlarda bir AOE rüzgar efekti etkinleştiriyor. Uğraşılması gereken çevresel faktörler ve kullanılması gereken çeşitli silahlar var: av tüfekleri, makineli tüfekler, tüfekler, tabancalar, su topları, taretler, el bombaları, elektrikli darbe cihazları, teypler. Genel olarak, Paper Chase çok eğlenceli görünüyor.

Bu noktaya gelmek için epey yineleme gerekti. Ve ortaya çıktığı üzere, FBC: Firebreak, adında dört bulunan 16 yıllık benzer bir oyundan kendini farklılaştırmak için sadece üç oyuncuyla sınırlı değil.

"Üç kişilik takımlar yapmamızın sebebi aslında geliştirmenin organik bir tuhaflığıydı," dedi Kayatta. "Aslında dört oyuncuyla test etmeye başladık. Bence pek iyi hissettirmedi. İnsanların nerede olduğunu anlamak biraz daha zordu. Bu, gerekli olmayan ama bu oyunda kesinlikle yardımcı olan bir şey. Ve tüm bu kaos ve tüm eğlenceli sistemler devreye girince, üç kişi zamanla doğru geldi. Yani bu kadar. Ve evet, tek başınıza veya ikili olarak oynayabilirsiniz."

FBC: Firebreak bu yaz çıkacak ve PlayStation 5, Xbox Series X/S ve Steam ve Epic Games Store üzerinden PC'ye geliyor , ayrıca Game Pass ve PlayStation Plus'ta ilk günden itibaren mevcut olacak. Çapraz oynamayı destekleyecek. Remedy, "daha düşük minimum" PC özelliği gereksinimini hedefliyor ve oyunu Steam Deck için optimize ediyor. Yine de FBC: Firebreak, tam ışın izleme desteği, Çoklu Çerçeve Oluşturma özellikli DLSS 4 ve NVIDIA Reflex yetenekleriyle birlikte sunulacak.

Tepkiniz ne ?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow