Atomic Heart 2 Geliştirici Röportajı – Daha Büyük, Daha Sürükleyici ve Seçim Odaklı Yeni Bir Retro-Fütüristik Deneyim Yolda

Atomic Heart 2 Geliştirici Röportajı – Daha Büyük, Daha Sürükleyici ve Seçim Odaklı Yeni Bir Retro-Fütüristik Deneyim Yolda

Atomic Heart 2 Geliştirici Röportajı – Daha Büyük, Daha Sürükleyici ve Seçim Odaklı Yeni Bir Retro-Fütüristik Deneyim Yolda

Atomic Heart geliştiricisi Mundfish, Summer Game Fest 2025’te Atomic Heart 2, çok oyunculu MMO yan oyunları The CUBE ve korku temalı ILL dahil olmak üzere birçok yeni projeyi duyurdu. Bu kapsamda, stüdyonun CEO’su ve oyun direktörü Robert Bagratuni ile gerçekleştirilen röportajda, Atomic Heart 2’nin evreni, mekanikleri ve geleceği detaylı bir şekilde ele alındı.

Atomic Heart 2, ilk oyunun sona ermesinden birkaç yıl sonrasını konu alıyor. Geliştiriciye göre yeni oyun, önceki finalin doğrudan devamı niteliğinde değil; bunun yerine, birden fazla sonucun etkisini taşıyan yeni bir bölüm sunuyor. Ayrıca, dördüncü DLC’nin bu geçişi açıklığa kavuşturacağı da belirtiliyor.

❝Evren Daha Geniş ve Katmanlı❞

Dünya genelinde daha geniş retro-fütüristik ortamlar, ilk oyunun etkilerinin şekillendirdiği bir evren yaratıyor. Sanat yönetimi, müzikle birlikte korunurken, fragmanda kullanılan Queen – Don’t Stop Me Now parçası gibi müzik seçimleriyle duygusal çeşitlilik artırılmış.

❝Unreal Engine 5 ile Sinematik ve Oynanış İç İçe❞

Fragmanda yer alan tüm sahneler Unreal Engine 5 motoru ile oyun içinden yakalanmış. Hem sinematik hem oynanış karışımı görüntüler içeriyor. Oyuncuların sevdiği dövüş sisteminde, özellikle eldiven yetenekleri ve boss savaşları açısından daha fazla çeşitlilik sağlanacak.

❝Atomic Heart 2 Kapsamlı Açık Alanlarla Gelecek❞

Geliştirici ekip, ilk oyundaki eksik açık dünya deneyimini önemli ölçüde geliştiriyor. Yeni oyunda daha büyük, birbirine bağlı alanlar, araçlar, geçiş sistemleri ve dikeylik sunulacak. Dinamik hava koşulları ve gün/gece döngüsü de oyunun atmosferini zenginleştirecek.

❝RPG Sistemi Derinleşiyor❞

Yeni RPG sistemiyle birlikte daha fazla silah özelleştirme, yetenek ağaçları, oyuncu tercihleri ve ilerleme yolları oyunculara sunulacak. Ayrıca, “yaşayan dünya” konsepti ile oyuncuların seçimlerinin çevreyle daha fazla etkileşimde bulunmasına olanak tanınacak.

❝Seçimler ve Yoldaşlar Oyunun Yapısını Etkileyecek❞

Oyuncuların yaptığı seçimler, belirli görevlerin ve olayların sonucunu değiştirebilecek. Yoldaş sistemine dair net açıklamalar yapılmasa da geliştirici, oyuncuların “tamamen yalnız olmayacağının” altını çiziyor.

❝P-3 Geri Dönüyor mu?❞

Fragmanda P-3 ve bazı tanıdık karakterlerin görülmesi, bu karakterlerin yeni oyunda yer alacağının sinyalini veriyor. Ancak P-3'ün nasıl ve ne şekilde geri döneceği henüz açıklanmadı.

❝The CUBE ile MMO Deneyimi Ayrı Bir Kanalda Sunulacak❞

Atomic Heart 2 kişisel bir anlatı sunarken, The CUBE, aynı evrende geçen çok oyunculu bir MMO deneyimi olarak geliştiriliyor. The CUBE, yalnızca yan oyun değil, ana evrenin yapı taşlarından biri olacak şekilde planlanmış.

❝Henüz Alfa Öncesi, Ancak Temeller Sağlam❞

Atomic Heart 2 şu anda aktif geliştirme aşamasında ve prototip sürecini geçmiş durumda. Yayın için birkaç yıl beklemek gerekebilir, ancak geliştirici ekip, her şeyin daha sıkı, daha cilalı ve sürükleyici olması için zamana ihtiyaç olduğunu belirtiyor.

Tepkiniz ne ?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow