Den of Wolves GDC 2025 Hands-On Önizleme – Siberpunk Soygun Deneyimi!
Den of Wolves GDC 2025 Hands-On Önizleme – Siberpunk Soygun Deneyimi!

10 Chambers, PAYDAY ve PAYDAY 2’nin yaratıcı ekibinden gelen deneyimli isimlerle birlikte geliştirdiği Den of Wolves ile siberpunk temalı bir kooperatif soygun deneyimi sunmaya hazırlanıyor. GDC 2025'te gerçekleştirilen ilk uygulamalı oynanış oturumunda, bu heyecan verici yapımı deneyimleme fırsatı bulduk.
Neo-Fütüristik Bir Şehir: Midway City
Den of Wolves, dev şirketlerin dünyayı yönettiği bir gelecekte, Pasifik Okyanusu'ndaki mega şehir Midway City’de geçiyor. Weyland-Yutani veya Arasaka Corp gibi büyük markaları doğrudan görmesek de, oyun dünyasında benzer bir hissiyat hâkim. En ilginç detaylardan biri ise, beyinlerin veri saklama aracı olarak kullanılması.
İlk Görev: Soygun Öncesi Hazırlık
İlk görevimiz, daha büyük bir soygunun hazırlık aşamasıydı. Küçük odalar ve kapalı kasa kapıları arasında ilerlerken, ekibin uyum içinde hareket etmesi gerekiyordu. GTFO’dan aşina olunan odalar arası ilerleme mekaniği, Den of Wolves’ta da önemli bir yer tutuyor.
-
Alarmlar sıfırlanabiliyor, bu sayede gizli oynayarak ilerlemek mümkün.
-
Her takım üyesinin hayatta kalması kritik, aksi takdirde soygun başarısız sayılıyor.
Ne yazık ki, hazırlık görevini tamamlarken hata yapıp düşmanların saldırısına uğradım ve ekibim kaçış noktasına ulaşamaz hale geldi. Den of Wolves’un, risk-yüksek ödül mekaniklerini sıkı bir şekilde uyguladığı net bir şekilde hissediliyor.
İkinci Görev: Beyin Soygunu!
İkinci görevimiz daha büyük ölçekli bir soygundu. Bu aşamada:
-
Ekip ikişerli gruplara ayrıldı,
-
Bankadaki kasalar delindi ve ganimetler bir noktada toplandı,
-
Silahlı çatışmalar kaçınılmaz hale geldi.
Ancak Den of Wolves’un en çarpıcı yanı, soygunun sürpriz bir platform parkuruna dönüşmesi oldu!
Hedefin beynine girdiğimizde, gerçeklik değişti ve ekibimiz sanal bir engelli parkurda hayatta kalma mücadelesi verdi. Kaçışı başarıyla tamamladığımızda ise her şey normale dönerek klasik bir soygun aksiyonuna devam ettik.
Oynanış Dinamikleri ve Gelecek Beklentileri
Den of Wolves, GTFO’dan gelen deneyimle soygun temalı oyunlara benzersiz bir zorluk dengesi sunuyor. Ancak oyunun:
-
Düşman yapay zekâsının daha duyarlı hale gelmesi,
-
Silahların her atışta daha tatmin edici hissettirmesi gerekiyor.
Şu an için Den of Wolves yalnızca PC platformuna çıkacak, ancak kesin bir çıkış tarihi açıklanmış değil. PAYDAY tarzı oyunları sevenler için Den of Wolves, çok oyunculu soygun türünde heyecan verici bir alternatif olabilir!
Tepkiniz ne ?






